piątek, 29 listopada 2013

BLOG ZAWIESZONY

No wiec tak.. straciłam kompletnie pomysł na to opowiadanie.. w głowie mam tylko pojedyncze wątki, których nie umiem ubrać w słowa.. piszę rozdział już 3 tygodnie a nie mam nawet połowy tego, co chciałabym napisać.. :/ Nie wiem co się ze mną dzieje, ale chwilowo wena mnie opuściła i nie chce wrócić.. muszę gruntowanie przemyśleć to opowiadanie. Muszę coś wymyślić.. 
Blog nie zostanie usunięty i będzie kontynuowany, to Wam mogę obiecać. 
Ale póki co do świąt będzie zawieszony. Naprawdę muszę się skupić, pomyśleć i stworzyć coś, co będziecie chcieli czytać. 

Przepraszam Was, że tak wyszło.. przepraszam, że Was zaniedbuję.. przepraszam, że pewnie Was zawiodłam, nie chciałam tego.. :C

Blog wróci. Przed świętami, albo na świętach, ale wróci. PRZYSIĘGAM. Wrócę z nowymi pomysłami, nowym planem działania i nowymi zaskakującymi wątkami, w które nie będziecie mogli wierzyć. Jednym słowem: BĘDZIE SIĘ DZIAŁO!

Bądźcie cierpliwi. Nie pożałujecie :) 

KOCHAM WAS <3

13 komentarzy:

  1. Szkoda, ale dziękuję, że nam to napisałaś. Przynajmniej wiemy czego mamy się spodziewać :)

    Więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci weny i czekać na kontynuację bloga :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :C
    Jednak mam nadzieję, że wróci Ci jeszcze jakiś pomysł na to opowiadanie, bo jest naprawdę wspaniałe :)
    Czekam na rozdział ;*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( Życzę Ci weny. Kocham Cię <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda. Mam nadzieję że szybko wróci wena :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczęłam płakać jak to zobaczyłam :'( Szkoda. Mam nadzieję że wena szybko wróci i że napiszesz jak zwykle świetny rozdział :* Czekam i pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro, ale będe czekać, mam nadzieje ze przyjdzie ci wena i wrócisz z świetnymi pomysłami (jak zawsze) :*) kocham cię
    Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaka szkoda będe tęsknić niewiem czy wytrzymam ale ok...
    a niemga byś napisać o tym że Destini zakochała się w Louisie a on w niej i coś tam się zaczeło dziać i nw no np pocałowali się jak byli 2 raz na nurkowaniu ona zaprzyjażniła się z ta jak jej tam tą siostrą Matta a Matt niedawał za wygraną i śledził Destiny no nw np takie coś przemyśl to jeszcze i postaraj się dodać jak najwcześniej jak nie będziesz miała o czym pisać to wal śmiało zawsze jakieś pomysły moge zaproponować no pap trzymaj się kochana xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, bo już się nastawiałam na nowy rozdział, ale jako fanka Twojego 'pióra' jestem w stanie poczekać tyle, ile trzeba. :)
    Życzę Ci przypływu weny i żebyś bardzo nas zaskoczyła. Nie mogę się już doczekać powrotu! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na mojego bloga http://voiceoftheheartx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi to czytać, ale Cię rozumiem. Mam nadzieję, że wena powróci! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niemoge się doczekać bo niedługo święta a ty obiecałaś że przed jeszcze bedą rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy będzie next ? świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. WESOŁYCH ŚWIĄT MOI KOCHANI <3 ;*

    OdpowiedzUsuń