sobota, 20 lipca 2013

POCZĄTEK ♥

Moje kochane Czytelniczki!

Początek tego bloga nastąpi już 19 sierpnia, czyli zaraz po moim powrocie z Anglii :) Jak zapewne zdążyłyście się zorientować, nie będzie to typowy blog, jak inne, które prowadziłam do tej pory. Ale.. czasami zmiany wychodzą na lepsze :) 
Mam nadzieję, że nowa historia Was zainteresuje. 
I spokojnie - będzie bardzo dużo momentów HOSE ♥
Jak i oczywiście całej reszty! :)

Czekam na dodawanie się do obserwatorów i na Wasze komentarze, KTO BĘDZIE CZYTAŁ! Zostawcie choć jedno słowo - proszę tylko o tyle :) 

Tak więc do napisania za niedługo Siostrzyczki ♥

LOVE YOU ALL!   

+Bardzo Was proszę, obserwujcie mnie na Instagramie :) Założyłam niedawno i startuję, haha :) Zawsze follow back <3
http://instagram.com/crazysmilexx 

30 komentarzy:

  1. Z pewnoscia bede tu zagladac :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytać :)
    Pozdrawiam
    Vicki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam wszystkie twoja blogi, więc dlaczego nie miałabym przeczytać i tego ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czekam na pierwsze rozdziały. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem jedno: aaaaaaaaaaaaaaaa! Tak sobie spojrzałam na Bohaterów i wiem, co się święci! Już spotkałam się z jednym blogiem o podobnym czymś i baardzo lubię TAKIE kontynuacje! Ach, za dużo gadam. Dobra, czekam na tego 19 z utęsknieniem kurde i nie mogę się doczekać! Wyczuwam coś pięknego. :D
    Buziaki i wieeelkie uściski!
    Nickie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na pierwszy rozdział (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że bede czytała. Zachwyciałś mnie tą historią. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwilebiam czytać co piszesz...
    juz sie nie moge doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. po pierwsze strasznie ci zazdroszczę wyjazdu do Anglii ghfbdnjwkghfenj ♥ po drugie, jejku nie doczekam się hihi. czytam historię Rose od samego początku i chociaż nie zawsze komentuję to musisz wiedzieć, że nie czytałam lepszego opowiadania i KOCHAM CIĘ STRASZNIE za to co robisz ♥


    @niallerous, xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa zajebiście będę czekać ile się da żeby to czytać... :** nie mogę się doczekać, i zazdroszczę ci wyjazdu do Anglii Ahh... Powiem szczerze że nie czytałam lepszego opowiadania No może jedno... Ale super!! Dziękujemy ci że to piszesz <3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. WIADOMKA ŻE CZYTAM! ♥ /AGNIESZKA♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ŁUUUUUUUUUUHUŁ!!! BĘDĘ CZYYYTAĆ! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ, EH. :* <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja teeż będę czytaaać :D
    aawww, nie mogę się doczekać < 3

    OdpowiedzUsuń
  16. No oczywiście że będę czytaç ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero co skończyłam czytać epilog na ORTL i po prostu mam ochotę się poryczeć, ale mniejsza z tym, moje uczucia co do zakończenia ORTL zamieszczę w komentarzu na tamtym blogu. Teraz muszę się wypowiedzieć o tym co myślę o tym opowiadaniu : Bohaterowie są świetni i na pewno będę czytać II część opowiadania, ale mam pytanie : Kim jest Destiny Styles ? Jeśli mogłabyś to zamieść notkę co do bohaterów. Łatwiej będzie się zorientować co się dzieje :)
    A tak poza tym o samym blogu to nie wiem co powiedzieć, strasznie cieszy mnie, że będzie kontynuacja ORTL, które było niepodważalnie NAJLEPSZYM blogiem jaki kiedykolwiek miałam przyjemność czytać.I strasznie chciałabym się dowiedzieć na czym będzie polegała różnica między blogami. Wszystko wydaję się być tajemnicze i jest to świetna rzecz, ale jestem ciekawa jak będzie to wyglądało. No i zagadką jest w jakim stylu będzie to opowiadanie skoro nie będzie pisane z perspektywy Rose. Tak więc nie mogę się doczekać bo jak na razie tylko się domyślam co tu się będzie działo. I dziękuje, że powiedziałaś o najlepszej rzeczy czyli, że będzie dużo momentów Hose. Jedyne co mi się nie podoba to wygląd bloga, ale nie można wszystkim dogodzić, najważniejsze, że podoba się Tobie.
    P.S. Super by było gdyby udało Ci się dodać prolog lub pierwszy rozdział wcześniej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah spokojnie. To tylko wygląd tymczasowy :) czekam na szablon ktory pojawi sie lada dzien :)
      Dziekuje za miłe słowa :*
      Kocham cie <3
      ~alexiss

      Usuń
  18. już nie mogę się doczekać <3 strasznie jestem ciekawa tych zmian xo

    @maddie_lx

    OdpowiedzUsuń
  19. czytam!/agnieszka♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam! Nie mogę sie doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę czytać na pewno ;) Czekam z niecierpliwością ;* <3!♥

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mogę się doczekać <33
    Ania xx

    OdpowiedzUsuń
  23. juz nie moge sie doszekac

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie wiesz jak się cieszę że bd druga częśc, uwielbiam to co piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. http://trust-moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę czytać na pewno. Czekam z niecierpliwością na początek.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszą część przeczytałam w jedna noc bo mnie tak wciągnęła, czekam na drugą :)jeszcze tylko 5 dni :D Masz ogromny talent <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  28. No i nie ma XD koooooooooocham Cię i... Jak było w Anglii ? ; 3 Z tego co czytałam na Insie było fantastycznie :)) Jeżeli to prawda, to batdzo się cieszę z udanych wakacji bo taka osoba jak ty na to zasługuje <3 mam nadzieję, że jesteś prawdziwą osobą w internecie bo.. Albo się jest prawdziwym, albo nie :))

    POZDRAWIAM, anonimek <3 kc

    OdpowiedzUsuń