niedziela, 2 lutego 2014

INFO

Znowu Was zawiodłam, wiem.. Rozdziału nie ma od 13 stycznia a ja nawet nie wiem jak się usprawiedliwić.. 
Zmarł mój dziadek. Osoba mi bardzo bliska i jakoś nie bardzo sobie z tym radzę.. nie umiem usiąść do rozdziału i po prostu jak zawsze go napisać.. Przepraszam Was, ale jak tak dalej pójdzie to ten blog pociągnie do 15 rozdziałów z epilogiem i go zakończę.. nie chcę Was ciągle zawodzić..

Nowa notka będzie wstawiona w tym tygodniu. Postaram się żeby była długa żeby jakoś Was wynagrodzić za ten długi czas.. 

Jeszcze raz przepraszam .. 

20 komentarzy:

  1. Współczuje straty :( Jeśli nie możesz, nie pisz... za jakiś czas wena przyjdzie sama. Lepiej żebyś to napisała jak będziesz w stanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przykro mi . Nie zawodzisz nas , po prostu moze zrob przerwe ale nie zakonczaj tego bloga proosze !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że utrata kogoś bliskiego bardzo boli ale pamiętaj nie zawodzisz nas, przecież każdy ma swoje życie. Nie przejmuj się tym, że tak długo nie było rozdziału, jesteśmy cierpliwi i jak się dłużej czeka to jest więcej emocji w trakcie czytania :D Możemy czekać bardzo długo ale proszę nie kończ tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejjj... nie smuć sie . My to rozumiemy. Jesteś wspanialą osobą . Piszesz po prostu genialnie i to że nie masz chwilowo weny humoru ani głowy do pisania nic nie znaczy,. Nie zmuszaj się do niczego ale tez nie rezygnuj z czegoś w czym jesteś na prawde dobra. Bardzo mi przykro z powodu Twojego Dziadka [*]. Mam nadzieję że się jakos trzymasz. Chcę tylko powiedzieć że Ja tu zawszę będę na Ciebie czekać i wspierać Cię w tym co robisz. Nie rezygnuj z tego . Proszę. Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały, ale też chcę żebyś wiedziała że nie chcę Cię naciskać na "pisanie" zrób to po swojemu i nie przejmuj się niczym ani nikim .
    Kocham, pozdrawiam @Kasia_Dera ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. My wszystko rozumiemy, mam nadzieję że sobie poradzisz i Unusual Choices będzie tak zajebiste jak One Reason To Love :** Ale..... jeśli byś nie dała rady i chciała zawiesić bloga.....to .....może pomyśl nad oddaniem bloga albo znalezieniem osoby która by zgodziła się być współtwórcą bloga i na razie ona by pisała rozdziały, a jeśli ty byś była w stanie wrócić to wtedy ty byś pisała. Znam kilka osób które tak właśnie zrobiły bo nie były w stanie go kontynuować i te blogi są teraz świetne.....wiem że nie powinnam ale zastanów się :*
    Najważniejsze żebyś pamiętała że my zawsze będziemy z tobą i będziemy cię wspierać nieważne jaką decyzję podejmiesz :***

    OdpowiedzUsuń
  6. ooh kochanie mam nadzieje że poradzisz sobie z tą sytuacją :** *HUG*
    a my cierpliwie będziemy czekać aż sobie wszystko choć trochę uporządkujesz <33
    #STAYSTRONG
    ```Ania ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kondolencje...wiem jak to jest stracić bliską osobę...pamiętaj że jesteśmy z Tobą i wspieramy Cię duchowo, nie martw się nami tylko dbaj o Siebie i mam nadzieję że dasz radę i że poradzisz sobie dużo lepiej niż ja w takiej sytuacji... <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie bardzo ci współczuje nie musisz się spieszyć z rozdziałem my napewno cię zrozumiemy i będziemy czekać na ciebie i na nowe rozdziały i jeszcze jedno blog jest fantastyczny i nie fajnie by było gdybyś go zakończyła. Po prostu nie śpiesz się my zaczekamy... zawsze będziemy z tobą....
    live-it-not-fairy-tale.blogspot.com
    workhard-partyharder-with-you.blogspot.com
    Kocham Kate:***

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuje z powodu dziadka [*] . Wcale nas nie zawodzisz. Lepiej żebyś dodawała raz na miesiąc niż wogóle. Proszę nie kończ bloga kocham go !! Chociaż się postaraj ... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma sprawy kochana :* Nie zawodzisz nas. Masz tak świetne opowiadanie, że to wynagradza cały ten czas kiedy trzeba na niego czekać. Nie kończ tego bloga. Nie marnuj talentu. Współczuję z powodu dziadka [*]
    @julita_zoey

    OdpowiedzUsuń
  11. Heej nie przejmuj się teraz tym że nie było nowego rozdziału, miałas zdecydowanie ważniejsze sprawy na głowie i to zrozumiałe że nie miałas do tego głowy! Dodasz coś,wtedy kiedy uda ci się coś napisać i nie zmuszaj się do tego bo to ma sprawiać ci przyjemność.
    @_JD23 xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kończ proszę !! Mi to nie przeszkadza,że rozdział jest raz w miesiacu !! Dla mnie się liczy to że piszesz !! koffam twój blog <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj sie nami. My to rozumiemy. Współczuje straty. Nie zmuszaj sie do pisania. Strasznie mi smutno, że masz tak ciężki okres. Wspieramy cię. Ff powinien ci sprawiać frajdę, a nie być obowiązkiem, także wypełnić to rozumiemy i sie nie przejmuj

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi przykro..
    nami sie skarbie nie przejmuj, rozumiemy. prosze, nie koncz tego bloga tak szybko, jest cudowny!
    zacznij dodawac, kiedy juz wszystko sobie uporzadkujesz i bedziesz w stanie pisac. pamietaj, NIE ZAWODZISZ NAS. Twoj blog jest idealny, tak jak Ty. mam nadzieje,ze przemyslisz i postanowisz pisac dalej, ale nie spiesz sie z niczym.
    trzymaj sie skarbie, jestesmy z Toba!
    @neveeergiveup

    OdpowiedzUsuń
  15. forever . poczekamy skarbie <3
    kocham cię !

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHANIE CHCIAŁAM TYLKO POWIEDZIEĆ CI ŻE KTOŚ BEZCZELNIE KOPIUJE TWOJĄ PRACĘ Z 1 CZĘŚCI!
    na tym blogu: http://midnight-memories-fan-fiction.blogspot.com "osiem dni!, tyle ci potrzeba żeby się we mnie zakochać" ... serio? jest też dużo innych podobieństw, chciałam ci tylko to powiedzieć. A co do rozdziału to na prawdę nie przejmuj się niczym, rozumiemy że masz swoje życie prywatne i problemy, my poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację! Rzeczywiście, jest wiele podobieństw.. praktycznie wszystko tak samo..
      Ale cóż.. nic nie poradzę na to, że nowe "bloggerki" nie mają własnych pomysłów i muszą zżynać od lepszych ;) nie żebym miała siebie za jakaś wybitną, haha :D
      Czasami ludzie to mendy.. i niestety nic tego nie zmieni..

      Usuń
    2. dokładnie, moje komentarze usunęła.. cóż, nic na to nie poradzimy. Nic tylko się cieszyć, że uważa cię za tak dobrą, żeby kopiować haha :D x

      Usuń
  17. Może ona nie ukradła treści opowiadania tylko, są momenty w których opowiadanie jest podobne, pomyślałyście o tym? Na moim blogu tez kiedyś zostałam oskarżona o kradzież, mimo że tego nie zrobiłam i nie było mi miło czytać takie komentarze...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem co czujesz . Mi dziadek też nie dawno zmarł :c . I to w urodziny ... jak byłam na nartach a nie przy nim :( Nadaj jestem na siebie zła że koło niego nie siedziałam ... :c
    Jestem z tobą skarbie :)
    Pozdrawiam cię i kondolęcje dla twojej rodziny :* całuski :)

    OdpowiedzUsuń