środa, 1 stycznia 2014

Happy New Year!

Mooi kochani Czytelnicy! 
W tym Nowym Roku życzę Wam absolutnie wszystkiego, co najlepsze! Aby zawsze wszystko szło po Waszej myśli, aby spełniły się wszystkie Wasze marzenia, abyście byli szczęśliwi, zadowoleni.. Aby ten rok przyniósł nowe przygody, wrażenia, doświadczenia! Żeby wszystko było dokładnie tak, jak tego chcecie! Mam nadzieję, że mój pobyt na Bloggerze szybko się nie skończy i mam nadzieję, że wciąż będziecie odwiedzać moje blogi, w które przelewam jakąś cząstkę samej siebie :)
Dziękuję Wam za poprzedni rok. Dziękuję za to, że byliście, komentowaliście, czytaliście te wszystkie rozdziały. Dziękuję za to, że po prostu mnie nie opuściliście nawet w chwili, gdy chciałam się poddać. 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

 

7 komentarzy:

  1. A kiedy nowy rozdział ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tygodniu, bo w weekend nie miałam czasu skończyć. Ale będzie w tygodniu :)

      Usuń
  2. Hej kotek mogłabyś wejść i ocenić??
    live-it-not-fairy-tale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Award. Więcej informacji tutaj http://darkness-fanfic.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html :) Przy okazji jak będziesz mieć czas i ochotę to zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i w końcu mogę skomentować oficjalnie z bloggera! Czytam i czekam na rozdział kolejny. :-)
    Może troszkę za późno, ale życzę CI by ten rok był Twój! :D

    OdpowiedzUsuń